Середа, 2019-12-11, 23:39:08Вітаю Вас Гість | RSS
ПЕТРІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Категорії розділу
Англійська мова [2]
Методичні матеріали [5]
Молодому вчителеві [6]
Наше опитування
Звідки Ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
test news

Каталог статей


Головна » Статті » На допомогу вчителю » Молодому вчителеві

Форми методичної роботи з молодими вчителями-стажистами на рівні “школа - відділ освіти, районний (міський) методичний кабінет”

Форми  методичної роботи з молодими вчителями-стажистами на рівні  "школа - відділ освіти, районний (міський) методичний кабінет

 

І етап (серпень-жовтень)

         Форм  і методи роботи з учителями-стажистами на рівні закладу освіти:

Серпень

§  індивідуальна бесіда з кожним молодим учителем;

§  ознайомлення з матеріально-технічною базою школи;

§  анкетування молодих учителів;

§  посвячення в учителі (засідання педради);

§  консультація "Планування роботи вчителя-предметника. Ведення шкільної документації (журнали, календарні та поурочні плани);

§  зустріч молодих учителів із досвідченими вчителями школи. Вибір наставників.

Вересень

§  Оглядовий контроль за роботою молодих учителів;

§  організація відвідування молодими вчителями уроків учителів-наставників;

§  консультація "Облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів;

§  практикум  "Написання конспектів уроків. Вибір методів і форм навчання відповідно до типу уроку;

§  проведення тестування "Чи маєте Ви творчу уяву?;

§  складання індивідуального плану стажування;

§  підготовка наказу "Про організацію стажування молодих учителів у _____ навчальному році та ін.

Жовтень

§  взаємовідвідування уроків стажистів і наставників;

§  відвідування молодими вчителями уроків членів міжпредметної творчої групи;

§  анкетування "Які труднощі виникають;

§  консультація "Методика проведення предметних олімпіад;

§  практикум "Аналіз та самоаналіз уроку;

§  тестування "Ви оптиміст чим песиміст?.

На рівні відділу освіти та районного (міського)  методичного кабінету

§  Посвячення в учителі (серпнева конференція);

§  інструктивно-методичний семінар;

§  вхідне діагностування;

§  написання наказу "Про організацію роботи з молодими вчителям у ______ навчальному році та ін.

 

ІІ етап (листопад – березень)

На рівні навчального закладу:

Листопад

§  відвідування уроків  у молодих учителів, які атестуються;

§  тиждень молодого вчителя (2-3 роки педагогічного стажу);

§  практикум "Педагогічне діагностування: методика проведення(учителі-стажисти);

§  семінар "Моделювання уроку-діалогу. Труднощі у проведення уроку-діалогу (згідно з результатами діагностування);

§  тестування   "Чи маєте Ви творчу уяву?.

 

Грудень

§  Консультація "Методика проведення батьківських зборів (учителі-стажисти);

§  практикум "Моделювання уроку-семінару (згідно з результатами діагностування);

§  тестування "Перевірте свої можливості.

 

Січень

§  Бесіда "Яка література допомагає у підготовці до проведення уроків (учителі-стажисти);

§  практикум "Моделювання уроку-конференції (згідно з результатами діагностування).

 

Лютий

§   Тиждень молодого вчителя (перший рік роботи);

§  практикум  "Моделювання уроку-диспуту” (згідно з результатами діагностування);

§  консультації практичного психолога (індивідуальні, групові).

 

Березень

§  Круглий стіл   "Аналіз психолого-педагогічних ситуацій стажистами та наставниками;

§  консультація "Підготовка учнів до незалежного оцінювання (для молодих учителів за їхнім бажанням);

§  практикум   "Моделювання уроку-консультації (згідно з результатами діагностування);

На рівні методичного кабінету:

§  Методичні сесії (згідно з планом);

§  лабораторія мікровикладання (згідно з планом);

§  тематичні та індивідуальні  консультації (за вибором);

§  клуб молодого вчителя та ін.

 

ІІІ етап   (квітень – травень)

На рівні навчального закладу

Квітень

 

§  Практикум "Моделювання уроків-заліків (згідно з результатами діагностування);

§  консультації практичного психолога (індивідуальні, тематичні);

§  методичний тиждень  "Я – вчитель (аналіз та самоаналіз уроків).

 

Травень

§  Звіт про виконання індивідуального плану стажування;

§  складання характеристик на вчителів-стажистів;

§  педагогічне діагностування;

§  підсумкове засідання школи молодого вчителя;

§  наказ  "Про підсумки стажування молодих вчителів.

 

На рівні методичного кабінету

§   Зустріч молодих учителів із ветеранами педагогічної праці, наставниками, викладачами ВНЗ;

§  аналіз результатів педагогічного діагностування;

§  планування методичної роботи на наступний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Молодому вчителеві | Додав: Admin (2012-11-14)
Переглядів: 599 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар

Календар свят і подій
Погода
Наші фото
Рекомендувати сайт
Якщо Вам сподобався сайт порекомендуйте його друзям.