Положення
про школу молодого педагога
1. Загальні положення
Школа молодого педагога є складовою
частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує вчителів з вищою
та середньою спеціальною освітою, що мають стаж менше 3 років і кваліфікаційну
категорію "спеціаліст”.Школа молодого педагога – це постійно
діюче професійне об’єднання
педагогів, створене за ініціативою інформаційно-методичного центру (методичного
кабінету).
2. Мета і завдання
Мета:
Формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і
самовдосконаленні.
Завдання школи:
Ø задовольняти потреби молодих педагогів у
неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;
Ø сприяти формуванню індивідуального стилю
творчої діяльності педагогів;
Ø допомагати молодим вчителям впроваджувати
сучасні підходи і передові педагогічні технології у навчально-виховний процес.
3. Функції і обов’язки
3.1.
Організація
групових занять для молодих педагогів, проведення практичних семінарських
занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів школи
молодого педагога з питань організації навчальної діяльності і професійної
освіти.
3.2.
Організація
вивчення професійних потреб молодих педагогів, допомога в самовдосконаленні.
3.3.
Організація
роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду в освітніх закладах.
4. Права слухачів школи молодого педагога
Ø брати участь у конференціях, творчих і
педагогічних майстернях;
Ø використовувати матеріальну базу школи для
самоосвіти;
Ø одержувати консультативну допомогу від
педагога-наставника;
Ø підвищувати свою кваліфікацію.
5. Відповідальність
Учасники і керівник школи молодого педагога несуть
відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і
обов’язків.
6. Управління школою молодого педагога
Для організації роботи школи молодого
вчителя призначається керівник із числа досвідчених педагогів, що мають вищу
кваліфікаційну категорію чи педагогічні звання. В річний план роботи
включаються графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом
навчального року проводиться не менше 4 занять школи молодого педагога,
практичні семінари.
До основних форм роботи з молодими
педагогам відносяться:
Ø круглі столи, семінари з
науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;
Ø відкриті уроки і позакласні заходи;
Ø лекції, повідомлення і дискусії з методики
викладання предмету і виховання;
Ø рольові та ділові ігри, моделювання
навчальних занять, тренінги тощо;
Ø вивчення передового педагогічного досвіду.
7. Діловодство
Ø положення про школу молодого педагога;
Ø план роботи;
Ø банк даних про слухачів школи в молодого
педагога: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний
стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);
Ø звіти про роботу школи молодого вчителя;
Ø методичні рекомендації. |